محصولات ایران رادیاتور

دیگ چدنی

درباره ایران رادیاتور

شركت ايران رادياتور در سال 1358 در تهران تاسيس گرديد.
در آن زمان به علت عدم وجود سیستم‌های پیشرفته ریخته گری در داخل کشور، بخش عظیمی از نیاز کشور به رادیاتورهای آلومینیومی از اروپا تامین می‌شد. شركت ايران رادياتور با هدف تولید رادیاتور آلومینیومی در داخل کشور، در اسفندماه ۱۳۵۸ در تهران آغاز به کار کرد.

نصب و راه‌اندازی پرس‌های عظیم ۱۲۰۰ تن ریخته‌گری تحت فشار بدون هیچ دخالت و کمکی از کشور های اروپایی برای نخستین بار در ایران توسط شرکت ایران رادیاتور با موفقیت پایان یافت و سرانجام به دنبال آن در سال ۱۳۶۶ با گسترش تولیدات، کمبود فضای تولید و عدم امکان توسعه در تهران، این کارخانه با تمامی تجهیزات و ماشین آلات، به شهر صنعتي رشت كه از نظر فضا قابل گسترش بود منتقل شد.

شرکت ایران رادیاتور که از چندین کارخانه تشکیل شده است، اکنون یکی از بزرگترین واحدهای تولیدکننده تجهیزات صنعتی در کشور می‌باشد که با بیش از ۴۰ سال فعالیت، در زمینه تولید انواع سیستم های حرارتی و برودتی در صنعت تاسیسات، رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی، پکیج‌های دیواری و زمینی، مشعل‌های گازی، گازوئیلی و دوگانه‌سوز، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت می‌نماید.

این شرکت علاوه بر رقابت با کشورهای پیشرفته صنعتی و تامین نیازهای داخلی بصورت کامل، محصولات خود را به کشور های دیگر و حتی کشور های اروپایی صادر می کند.

محصولات گروه صنعتی ایران رادیاتور

محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران رادیاتور به شرح ذیل می باشند.

رادیاتور آلومینیومی و فولادی ایران رادیاتور

در سال 1359 اولين محصول رادياتور آلومينيومي ایرانی به نام ایران شرمن وارد بازار گرديد، این محصول پس از دو سال با سرمایه گذاری متفاوت با طرح و قالبی جدید، و با نام رادیاتور ترموکالر با بازار تاسیسات عرضه شد.
حال پس از چند دهه فعالیت در صنعت تاسیسات، رادیاتورهای فولادی پنلی ایران رادیاتور با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا، تولید و به بازار عرضه می شود.

مشعل ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور پس از رفع نیاز کشور به رادیاتور، و با هدف تامین مشعل‌های مورد نیاز در سیستم‌های حرارتی، در سال ۱۳۷۱ مشعل ایران رادیاتور را تولید و به بازار عرضه کرد. شرکت ایران رادیاتور هم اکنون بزرگترین تولیدکننده مشعل در خاورمیانه است که با تولید ده‌ها مدل مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز تا سقف Kcal/hr 7.000.000 علاوه بر تامین نیاز داخلی، توانسته محصولات خود را به کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا نظیر ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و… صادر کند.

پکیج ایران رادیاتور

با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی و مزایای پکیج های گرمایشی نظیر: استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت سبب شد استفاده از پکیج های دیواری جایگزین موتورخانه های سنتی شود. به همین جهت شرکت ایران رادیاتور از سال ۱۳۸۴، با همکاری شرکت‌های معتبر اروپایی با هدف انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز اروپا، به تولید پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی اقدام نمود. پس از آن پکیج ایران رادیاتور در مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه گردید.

پکیج های ایران رادیاتور با هدف تامین گرمایش فضا و آبگرم بهداشتی ساختمان بصورت همزمان و براساس استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید می گردند.
شرکت ایران رادیاتور علاوه بر تولید پکیج های دیواری، پکیج های زمینی منبع دار با ظرفیت حرارتی بسیار بالا را با هدف تامین آبگرم بهداشتی فراوان و نیاز گرمایشی همزمان برای چندین واحد مسکونی، طراحی، تولید و به بازار تاسیسات عرضه نموده است.

پکیج های ایران رادیاتور دارای استاندارد ملی ایران و همچنین استاندارد CE اروپا هستند و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند.
پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی تولید شده توسط شرکت ایران رادیاتور دارای رده انرژی STAR 3 ( راندمان بالای 92.7 ٪ ) و دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشند.

کولر گازی ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

حوله خشک کن ایران رادیاتور

سطح کیفیت محصولات ایران رادیاتور

واحد کنترل کیفیت ایران رادیاتور با حساسیت و دقت بسیار زیاد بر روند تولید محصولات ایران رادیاتور، نظارت دائمی داشته و محصولات تولید شده در این کارخانه در مراحل گوناگون مورد آزمایش قرار می‌گیرند.
رادیاتورهای ایران رادیاتور ۳ مرحله تست فشار و ۲ مرحله تست رنگ می شوند.
مشعل های ایران رادیاتور در تمامی مدل‌ها ابتدا روشن می شوند و پس از گرفتن تست شعله، بسته‌بندی می شوند.
پکیج‌های ایران رادیاتور در انتهای خط تولید، در تمامی موارد مورد انتظار از یک پکیج گرمایشی، تست می‌شوند.

مواد اولیه مورد نیاز در تولید محصولات ایران رادیاتور از چه منابعی تامین می شوند؟

شرکت ایران رادیاتور به منظور ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برای هموطنان در تهیه مواد اولیه مورد نیاز در خط تولید محصولات خود، سعی بر آن داشته که الویت تهویه مواد اولیه با کالاهای ایرانی باشد و در صورت نبود کالای ایرانی با کیفیت ، از منابع معتبر اروپایی (آلمان، ایتالیا، فرانسه و…) و به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه گردد و سرانجام همه این امور باعث ایجاد رشد و پویایی در کیفیت شده که در این خصوص میتون به افزایش گارانتی رادیاتورها از ۵ سال به ۱۰ سال گارانتی تعویض و همچنین افزایش گارانتی پکیج از ۱۸ ماه به ۲۴ ماه در سال ۹۰ اشاره کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور

محصولات تولیدی توسط شرکت ایران رادیاتور با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش همین شرکت در بازار عرضه می گردد. گارانتی و همچنین خدمات نصب و راه اندازی محصولات ایران رادیاتور در سراسر کشور به صورت رایگان و در نمایندگی های معتبر و فعال شرکت ایران رادیاتور صورت می پذیرد.

افتخارات ایران رادیاتور

  • از اواخر سال 1369 صادرات محصولات ايران رادياتور به 30 كشور جهان آغاز گرديد.
  • دریافت عنوان برترين صادر كننده سال، از طرف وزارت بازرگاني در سال های 1379 الي 1384
  • تاسيس پيشرفته ترين آزمايشگاه تست انواع پكيج در سطح استانداردهای ملي براي هم سطح سازي محصولات با استانداردهای اروپايي در سال 1387
  • بزرگترین واحد ریخته گری تحت فشار خاورمیانه
  • دومین تولید کننده رادياتورهای آلومينيومي در سطح جهان
  • يكي از ده شركت برتر توليدكننده پكيج شوفاژ ديواري در جهان
  • بزرگترین تولید کننده حوله خشک‌کن در خاورمیانه
  • بزرگترين توليد كننده رادياتورهای آلومينيومي، پكيج ديواري، کولر گازی و انواع مشعل های خانگي و صنعتي در خاورميانه
  • چهارمین تولید کننده مشعل در سطح جهان
  • حضور فعال در نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر اروپا
  • کسب گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی نظیر NF فرانسه، CE اروپا، BSI انگلیس و…
  • صادرات محصولات ساخت شرکت ایران رادیاتور به بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا مانند ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و…
بهار نیک زاد